poniedziałek, 24 listopada 2014

Wybór - Robert Whitlow

lata 70-te, Stany Zjednoczone
Z okładki:

W 1974 r. aborcja zostaje uznana w Stanach Zjednoczonych za legalną jako "fundamentalne prawo konstytucyjne" każdej kobiety. Nastoletnia Sandy może więc usunąć niechcianą ciążę. Jaka będzie jej decyzja? Niezależnie od tego, wybór zmieni wszystko.

Mijają 34 lata. Sandy, aktualnie nauczycielka języka angielskiego w szkole średniej, musi zmierzyć się z przeszłością. Problem aborcji znów pojawia się w jej życiu.
...
Liczba stron: 508 
...
Według mnie Sandy wyszła z tej "przygody" zwycięska. Nie musi się wstydzić decyzji jaką podjęła jeszcze jako nastolatka. Jako nastolatka, a później jako dojrzała kobieta może z dumą spojrzeć w lustro. Zobaczy w nim kobietę rozważną i odważną.

Przyjemna w odbiorze książka obyczajowa. Szczególnie nastolatkom, ale właściwie to wszystkim kobietom należy życzyć, aby trafiły na odpowiednie wsparcie, kiedy przyjdzie im dokonać wyboru.

Pomyślałam o kobietach które też kiedyś dokonały wyboru… i dzisiaj nie dałyby rady przeczytać tej książki, bo byłoby to zbyt bolesne doznanie. 

...
Podsumowanie: 3
...
Moja skala ocen:
Nie skończyłam czytać 1
Przeczytałam z trudem 2
Przeciętna 3
Świetna 4
Excellent 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz